צרו איתנו קשר 050-969-7888

כשרות מהדרין של רבנות גבעתיים

קייטרינג בשרי לשבת חתן

קייטרינג בשרי לשבת חתן – ממשיכים את השמחה גם אחרי החתונה 

קייטרינג בשרי לשבת חתן

מסורות נהדרות קיימות בתרבות שלנו. אחת מהן היא שבת חתן. לאחר החתונה עצמה, שתי המשפחות והחברים הקרובים נפגשים בבית הכנסת. החתן מקריא פסוקים מפרשת השבוע, ולאחר מכן החגיגה עוברת לבית המשפחה, שם מחכה לכולם קייטרינג בשרי לשבת חתן שמשדרג את האירוע והופך אותו ליוקרתי כמעט כמו החתונה! 

זוהי אופציה נהדרת עבור כל משפחה שמעוניינת לחגוג את שבת החתן, ולהוריד מעצמה את עול הבישולים וההכנות. במקום לעבוד קשה ולהתעסק בלוגיסטיקה בבוקר האירוע, תוכלו לחזור בניחותא מבית הכנסת כשבמקום כבר יחכה לכם אוכל חם וטעים. 

קייטרינג בשרי כשר לשבת חתן

מובן שאי אפשר סתם כך לבחור קייטרינג בשרי. בישראל, ובעיקר כשחוגגים שבת חתן שהיא מנהג מסורתי לכל דבר, יש לבחור קייטרינג בשרי כשר לשבת חתן אבל איך זה עובד? הרי עסקים כשרים לא עובדים בשבת. ובכן, את הארוחה נרכוש לפני כניסת שבת ונחמם אותה בעצמנו. עבור זה, אפשר למנות חברים של המשפחה בכדי לאפשר לעצמכם ליהנות לחלוטין מהיום המיוחד. בנוסף, קייטרינג בשרי כשר לשבת חתן הוא חשוב מכיוון שסביר מאוד להניח שיושבים בין האורחים שומרי כשרות, שיימנעו מלאכול במידה והארוחה לא כשרה. שבת חתן היא אירוע לכל דבר ובדיוק כמו שדאגתם להם בחתונה עצמה, יש לעשות זאת גם בשבת החתן!קייטרינג הכי טוב לשבת חתן

קייטרינג בשרי לשבת חתן טעימה וחגיגית

כעת כשהאירוע הגדול מאחוריכם, אי אפשר לשבת לנוח לרגע, כי האירוע הבא כבר בדרך. זוהי כמובן שבת החתן שעל פי הסטנדרטים שלכם, חייבת להיות נהדרת לא פחות מהחתונה, אך במחיר יותר נגיש. בכל זאת לא מדובר באותו מספר אורחים ובאותו גודל של אירוע. כך, חברות קייטרינג בשרי לשבת חתן יוצרות לרוב הצעות נפרדות לאירועים קטנים שכאלו, הצעות נגישות יותר אפשר לומר.

מה בעצם תקבלו בהזמנת הקייטרינג לשבת החתן?

  • שקט נפשי – במקום להסתבך עם בישולים בזמן שמתאוששים מהחתונה, האוכל יגיע עד אליכם וכל מה שתצטרכו זה בסך הכל לחמם אותו. למשימה הזו, כולל ההגשה יכולים לדאוג חברים של המשפחה, בכדי לאפשר לזוג ולבני המשפחות ליהנות מהאירוע יחדיו.
  • טאצ' חגיגי – יש משהו חגיגי ומהנה בארוחה שעליה היו אחראיים שפים מקצועיים שמכירים היטב את המטבח. בנוסף, מדובר כנראה בבשרים ומנות בכלל, שלא הייתם מכינים בעצמכם. תרשו לעצמכם להתפנק ולפנק את האורחים עם ארוחה מדהימה!
  • כשרות – כאמור, אי אפשר להזמין קייטרינג לא כשר, בעיקר אם ישנם שומרי כשרות בקהל. בדרך זו תבטיחו שכולם ייהנו מארוחה איכותית וטעימה במיוחד. וכמובן, גם כשרה!
  • תשמרו מקום גם לקינוח – אי אפשר להזמין קייטרינג בשרי לשבת חתן בלי לחשוב על עניין הקינוחים. אנחנו לא מדברים על קינוחי פרווה של פעם שהייתם מרחיקים מכם אחרי ביס אחד, אלא על קינוחים מדהימים שלא נופלים באיכות שלהם מאף קינוח חלבי שאתם מכירים. המגוון הוא עצום ולכם נותר רק לבחור את המתוקים שהכי אהבתם! 

קייטרינג בשרי כשר לשבת חתן

אנחנו כאן כדי להוריד את הלחץ

תקופת הזמן לפני החתונה וגם אחריה, עלולה להיות לחוצה ובעיקר מעייפת. אנו בקייטר-אין מזמינים גם אתכם להקל על עצמכם ולהפוך את תכנון החתונה ושבת החתן (וכל אירוע אחר!) לפשוטים ואפילו מהנים. אנו מציעים קייטרינג בשרי לשבת חתן ולכל אירוע – קטן או גדול. ביחד אתכם נבנה תפריט מדויק שקולע לטעם של האורחים שלכם ומתחשב במגבלות קולינריות כאלו ואחרות, ונבטיח לכם ראש שקט במהלך האירוע. 

cater-in

cater-in

חברת קייטר-אין,
מספקת שירותי קייטרינג חלבי וטבעוני למגוון רחב של אירועים

מבחינתנו כל אירוע הוא חוויה אישית מרגשת והוא הזדמנות עבורנו לרגש את האורחים שלך. בידיים אוהבות אנו מכינים את כל המטעמים, טריים, ביום האירוע!

אנו מתמחים בפינגר פוד, המחייב אסתטיקה ברמה גבוהה ותשומת לב לפרטים הקטנים ויכולים לספק מענה לאירועים קטנים, מעשרה אנשים ועד לאירועים גדולים העולים על 300 אורחים.

איך שאנו רואים את זה, כל אירוע מתחיל בהקשבה, הבנת הצורך שלך ובניית התפריט המושלם לאורחיך.

לפרטים כיצד נוכל לעמוד לרשותך ועל מגוון המנות שלנו, כל שעלייך לעשות הוא להשאיר את פרטייך באתר וניצור איתך קשר בהקדם.

לסיכום - על מה דיברנו במאמר?

גרפיקה - כובע שף קייטרינג חלבי

ליצירת קשר

רוצים הצעת מחיר?
השאירו פרטים ונחזור
אליכם בהקדם

ההמלצות שלנו:

דילוג לתוכן